گیتار تنها

new chord

گیتار تنها

new chord

سلام دوستان وبلاگی رو ساختیم واسه همه گیتاریستا..سعی می کنیم اکوردای بروزی بزاریم

آکورد آهنگ دوست دارم از سامان جلیلی

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۸ ب.ظ


 ( Gm - Bb - Ab - Gm - Cm - Gm ) (ـ2)

Ab            Cm          Bb             Gm

دنباله یه حرف تازه         توی رویای تو بودم

Gm            Cm            Bb           Gm

واسه ابراز علاقم          این ترانه رو سرودم

Gm                  Ab            Cm        Ab

تو عبور واژه ها که      پشت هم پِ یش میگشتم

Gm           Bb     Gm                Ab            C                     Bb

آخرش رسید به این حرف       دوست دارم و نوشتم   دوست دارمو نوشتم..

Cm      Cm                Gm

من دوست دارم قدره  آسمون پر ستاره 

 Gm             Bb                     Ab                         Gm

جوری که سمت تو میام  بی اراده بی اشاره  بی اراده بی اشاره

Cm      Cm                Gm

من دوست دارم قدره   قدری که تو نمیدونی

 Gm             Bb                     Ab                     Gm

قدری که بگم تا ابد   توی خاطرم میمونی  توی خاطرم میمونی..

 ( Gm - Bb - Ab - Gm - Cm - Gm ) (ـ2)

Ab            Cm           Bb              Gm

سمت من نشونه رفته      تیره عشق تو عزیزم

Gm            Cm            Bb           Gm

دخل من اومده انگار    بسته شد راه گریزم

Gm           Ab          Cm                 Ab

عشق من یکی یدونست     اصلنم همتا نداره

Gm           Bb     Gm           Ab          C              Bb

تو همیشه مثل بارون    روی دلِ تو میباره   روی دله تو میباره

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۵
محمد قربانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی