گیتار تنها

new chord

گیتار تنها

new chord

سلام دوستان وبلاگی رو ساختیم واسه همه گیتاریستا..سعی می کنیم اکوردای بروزی بزاریم

آکورد آهنگ انتخاب از شادمهر عقیلی

سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۲ ب.ظ

Fm                         Bbm                 Eb   Cm                                            Fm                  
درگیر رویای توام ، منو دوباره خواب کن دنیا اگه تنهام گذاشت ، تو منو انتخاب کن
 Fm                         Bbm                      Eb    Cm                                         Fm                  
دلت از آرزوی من ، انگار بی خبر نبود  حتی تو تصمیمای من ، چشمات بی اثر نبود
Fm                         Bbm            Eb            Cm                 Fm            Cm                 Fm
خواستم بهت چیزی نگم ، تا با چشام خواهش کنم درارو بستم روتو، احساس آرامش کنم
Fm                         Bbm           Eb        Cm                 Fm     Cm             Fm
باور نمیکنم ولی ، انگار غرور من شکست اگه دلت میخواد بری ، اصرار من بی فایده ست
 Fm                           Bbm                 Eb   Cm                                                 Fm                  
هر کاری میکنه دلم ، تا بغضمو پنهون کنه چی میتونه فکر تو رو ، از سر من بیرون کنه
 Fm                      Bbm             Eb     Cm                                                 Fm                  
یا داغ رو دلم بذار ، یا که از عشقت کم نکن تمامِ تو سهم منه ، به کم قانعم نکن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۴
محمد قربانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی