گیتار تنها

new chord

گیتار تنها

new chord

سلام دوستان وبلاگی رو ساختیم واسه همه گیتاریستا..سعی می کنیم اکوردای بروزی بزاریم

اکورد مرتضی پاشایی دقیقه های آخر

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶ ب.ظ

Am9  Am              Em             F          Dm              A7                           Am                   

میخوای بری از پیشم دیگه عشق من ... بی همسفر میری سفر دلواپسم واسه تو

Am                Em           F    Dm         A7                          Am                         

دلواپسم واسه تو عشقِ من برو ... تنها برو اما بخند این لحظه های آخرو

Am                                                     Dm                      

تو رو خدا نذار یه امشبم با گریه های من تموم شه ... قراره دیدنت از امشب آخه آرزوم شه

E      Dm             E                                                F                              

نذار که اشک چشم من بریزه پشت پای تو ... کی میاد جای تو

Am                                              Dm                    

دقیقه های آخره میری واسه همیشه ... منم همون که عشق تو تموم زندگیشه

E     Dm                 E                                               F                            

همون که دلخوشی نداره بعد تو تموم میشه ... کی مثلِ تو میشه

Am9  Am                Em              F             Dm            A7                        Am                  

بعد من هرجا میری یاد من نیفت ... هر چی بشه من عاشقم راحت برو عشق من

Am                Em              F      Dm        A7                     Am                         

گریه نکن آخه طاقت ندارمو ... میمیرمو میخوام تو رو راحت برو عشق من


                                                                تو رو خدا نذار ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۳
محمد قربانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی